Ingelill

Ingelill

torsdag 3 januari 2013

Din. För alltid.


Äntligen! Så välsignat, roligt, underbart, romantiskt, glädjande och efterlängtat. Känslorna kan ej klädas i ord. 

Jag påminns av det vi fick lyssna till under en väns vigselakt. I ett livslångt förbund är det viktigt att komma ihåg dessa ord och använda dem: din, vårt och Hans. Din - jag ger mej själv som gåva till dej. Jag äger dej inte. Vårt - istället för mitt och ditt får vi använda oss av vårt. Tänk vilket underbart ord! Till slut - Hans - viktigaste av allt bör vi komma ihåg att vi är Guds ögonstenar. Leva i Hans närvaro. Då blir livet tillsammans välsignat!



13 kommentarer:

Mamsell Lufolk sa...

Grattar de ijee å! He e värt ti gratuler på all ställe tä i bara gar! :)

Mysigt!

Anonym sa...

Instämmer med föregående!
"Välsignat, roligt, underbart, romantiskt, glädjande och efterlängtat", det är precis de rätta orden! ♥♥/stennäsvännen

Anonym sa...

Stort grattis och Guds rika välsignelse önskar vi er! :) Va roligt! :) H. Tanja, Roland o Matteus Östman

Sussi sa...

Stort Grattis och Guds rika välsignelse till er! :)

Emma Ahlö sa...

Stort Grattis till er och Guds rika välsignelse! :)

emma sa...

Än en gång, Stort Grattis till Er! Vi e så glada för er skull.. <3

Janina sa...

Oj vad roligt! Grattis och Guds välsignelse! :)

Anonym sa...

Jag å vill gratta jär. Så underbart roligt!

Anonym sa...

... ö. Sue :-)

Marika sa...

Åh, vad roligt! Stort grattis och all välsignelse till er!

Ingelill sa...

Ödmjukt TACK alla! De många gratulationerna här och som vi fått för övrigt har värmt oss och gjort vår lycka ännu större! "Kärleken övervinner allt"

Anonym sa...

Grattis och Guds välsignelse önskar jag er! /Netti

Ingelill sa...

Tack Netti!