Ingelill

Ingelill

måndag 3 september 2012

September

I helgen har vi firat min 24-årsdag. Firat är just det rätta ordet. Fick många fina presenter av syskon, mor och far, familjen på annäsvägen och min käresta. Barnen gav mej massor av söta kort och teckningar. Bland presenterna fanns loppisfynd, fat till service, willow tree ängel, kalevala ring, godis, mumin-emaljmuggar mm. Jag som blir glad av småprylar njöt stort. Vilka fina mänskor man har runtomkring sej. Till bjudningen gjorde jag två marängrullar med jordgubbar och banan. Mums!





7 kommentarer:

Martina sa...

Grattis i efterskott Ingela! :) Ja skäms faktiskt tå ja glömd at skick åt de ha daan du fyllt..såde glömsk e ja! Hoppas du hadd en fin dag, he verka du ju ha haft! Fin blogg har du å.. :) /Martina

Ingelill sa...

Hjärtligt TACK Martina! Ingen fara, int kan man minnas allt och alla:) Ja bruka vara bra på ti glöm jag å!

sanna sa...

Grattis i efterskott!

Ingelill sa...

Tack tack Sanna!

Anonym sa...

Grattis i efterskott...=)
hur går de med byggandet? skulle vara intressant med ett inlägg om det + lite bilder...=)

Anonym sa...

Grattis i efterskott!!
Sue

Ingelill sa...

Tack ni:)