Ingelill

Ingelill

fredag 30 december 2011

Prylar

Tisdagskvällens inköp vid Lundagård. Ibland bara måste jag ge mej iväg till den charmerande boden. Så kommer jag hem med några pyttesmå prylar och humöret är på topp:) Dyrt roligt!



"Hans" kommentarer...om klämman: hmm, bit av startkabel, trådrullen: hållare till wc-papper. Jag låter mej inte påverkas utan har redan planlagt ändamålet för prylarna.

Den härliga ringklockan ska stå i mitt efterlängtade framtida kök och påminna om mat för hungrande magar. Ett ding-dong betyder nu. Jag kan nämligen inte med folk som kommer "snart" när jag dukat. Någon ordning bör det vara.


Min framtida beställning. En sån tjusande unge önskar jag mej i framtiden. Kortet är från Blossom och klämman från Lundagård. Mera prylar en annan gång.

1 kommentar:

Mamsell Lufolk sa...

Finfina grejer! Ungen kan jag också ta, så säg till när du hittar stället där de finns till salu.