Ingelill

Ingelill

onsdag 8 februari 2012

Mitt jobb


Vårt nya fina kontor. Hit flyttade vi i maj 2011. Innan det var mormor och morfars gamla ladugård ombyggt till kontor. Nya kontoret rymmer många kontorsrum, stort kafferum och konferensrum. Bakom huset är en skild flygel, men det syns inte på bilden. För den som inte vet så är vi nu hos Sundströms i Lepplax. Ägarna är mina morbröder, och till våren har jag jobbat fem år här. (om jag är riktigt exakt ännu längre, eftersom jag har fungerat som städare i tidiga ungdomsår)


Mitt arbetsrum. Så här tomt bord är det aldrig när jag jobbar. Jag är en ordningsmänska som inte vill möta ett överfullt bord när jag kommer nästa dag. Därför plockar jag undan när jag slutar för dagen. Nästa dag påbörjas med rent bord:)

Ja, vad gör jag då om dagarna? Sköter rapportering av fordonens arbetstimmar samt inköpreskontra, fakturerar och däremellan allt från halartvätt till inköp av diverse grejer och sköter kaffemaskinen. Det finns massor av småspring när man ska passa upp en massa arbetskarlar. Kan tilläggas att vi är 4 damer och ca 60 män på mitt jobb!

1 kommentar:

Mamsell Lufolk sa...

Siir så snyggt å prydligt ut.